טיפול בכינים

כיצד עושים טיפול בכינים ממרכיבים בתוצרת בית?

כיצד עושים טיפול בכינים ממרכיבים בתוצרת בית?

מוצר טוב לטיפול בכינים יהרוג כינים חיות וביצים רבות. רוב המוצרים האלה זמינים מעבר לדלפק, אבל אתה תמיד צריך לקרוא את ההוראות ואמצעי הזהירות חלקם יעילים יותר מאחרים, לכן הקפידו לקרוא את התוויות בקפידה ולעקוב אחריהן מקרוב ככל האפשר. למרבה המזל, רוב הטיפולים ללא מרשם בטוחים לחלוטין כל עוד משתמשים בהם בהתאם להוראות.

ישנם מספר מוצרים בשוק המיועדים לשימוש כטיפול בכינים, ורבים מהם מיועדים לילדים. למרות טענותיהם של יצרנים רבים, מוצרים אלה עלולים להיות מסוכנים לילדים ולא יעילים למבוגרים. יש מוצרים שיכולים להכיל כימיקלים מזיקים, שאסור להכניס לסביבה. בעוד שמפות כינים בטוחות יותר לילדים, הן אינן ידידותיות לילדים ועלולות להרוג רק את הכינים שעל הראש.

המוצר הטוב ביותר לטיפול בכינים צריך להיות מספר רשום או רשום באוסטרליה, מה שאומר שהוא מאושר לשימוש באוסטרליה. כאשר מיישמים מוצר לטיפול בכינים, הקפידו לשטוף אותו ביסודיות. מוצרים מסוימים יכולים לגרום לגירוי בעור, אז אם אתה לא בטוח, דבר עם רופא עור. שימוש בשני מוצרים שונים באותו יום יכול לפגוע בעור. עליך גם לשים לב היטב לכמה אתה משתמש בכל מוצר טיפולי, ככל שיותר עלול להזיק לעורך.

כדי להיפטר מהבגדים שורצי הכינים, אתה צריך קודם לנקות את כל המצעים והבגדים עם מים חמים, סבון. ואז, לייבש אותם על ”חום גבוה” מחזור לפחות 20 דקות. מומלץ להשאיר פריטים לא ־ שמירים מחוץ לבית במשך שבעה עד עשרה ימים. כמה ימים לאחר הטיפול הראשוני, אתה צריך לשטוף את הפריטים האלה שוב ולאחסן אותם בשקית ניילון אטומה. למחרת, אתה צריך לבדוק את הראשים של כל בני המשפחה.

שמפו טוב לטיפול בכינים צריך להיות בטוח לשימוש על ילדים ומבוגרים כאחד. הוא אמור להכיל דימתיקון ולעבוד ביעילות על כינים בוגרות. אם יש לכם ילד עם כינים, שקלו להשתמש במוצר עם מרכיב אורגני ללא חומרי הדברה כמו שמן מנטה. זה גם צריך להיות לא רעיל ולא להכיל כימיקלים קשים. לשמפו יש גם ריח נחמד ורענן. המוצר הזה הוא פתרון יעיל לשריצת כינים בראש של הילד שלך.

כמה מהמוצרים הפופולריים יותר זמינים מעבר לדלפק גם הם יעילים. מוצרים אלה מכילים מיקרו-זרמים להרוג את הכינים במגע. המוצרים לא רעילים ובטוחים לילדים והנוסחה המבוססת על מיונז היא עדינה מספיק לילדים להשתמש. אתה חייב גם לסרק את השיער לאחר הטיפול הושלם. אם לילדך עדיין יש כינים חיות, יהיה עליך ליישם טיפול חדש. אז, אתה יכול לחפוף את השיער שלך. אז, אתה צריך לחזור על התהליך למחרת.

עוד מוצר טוב הוא חומר לטיפול בכינים הוא שמפו אגדות. הוא מכיל מרכיבים טבעיים כמו לבנדר ושמן אקליפטוס, מה שהופך אותו בחירה אידיאלית עבור ילד עם נטיות. הוא גם היפואלרגני ונטול גופרית וכימיקלים קשים. מוצר טיפול בכינים זה עדין דיו לשימוש יומיומי וניתן להשתמש בו בכל סוג שיער. השמפו מכיל גם מסרק, שיסיר את כל הכינים, הכינים והביצים שנותרו.

ניתן ליישם יישום מקומי של ivermectin על הקרקפת. קרמים אלה אינם יעילים במיוחד, אבל הם הורגים את הכינים והביצים שלהם. מוצר מרשם בלבד עשוי להיות יעיל יותר. עם זאת, מוצרים רבים שאינם מרשמים אינם יעילים אם משתמשים בהם בצורה שגויה. כדאי שתבדוק עם הרופא שלך לפני שתשתמש בהם על הילד שלך. אם תחליט להשתמש בהם, זכור לקרוא את ההוראות בקפידה.

טיפול פופולרי נוסף לכינים הוא NitWits All-in-One Spray, המכיל דימתיקון מרכיב פעיל. המוצר עובד תוך 20 דקות, אבל לא מומלץ לילדים בני ארבע. מוצר טוב לטיפול בכינים צריך להיות גם לא רעיל. מלבד זאת, עליך גם לבדוק את המרכיבים שבמוצר לפני שתשתמש בו על ילדך. חלק מהמרכיבים במוצר רעילים, אז תוודא שתקנה מוצר חופשי מהם.

טיפול מרשם נוסף לכינים כולל בנזיל אלכוהול, שמשתמש באלכוהול כדי להרוג את הכינים. היא אומנם יעילה נגד כינים, אך היא אינה יעילה נגד כינים. מסיבה זו, בקרת הרעל מייעצת שזה לא בחירה טובה לטיפול בכינים. יתר על כן, טיפול כימי זה אינו בטוח לילדים ועלול לגרום לגירוי בעור. כדאי שתשקול להשתמש במוצר אחר לטיפול בכינים, אם אפשר, כדי להיות בטוח שהילד שלך לגמרי נטול כינים.

Share this post